sobota, 12 stycznia 2013

W skrócie.

  • ADRES WARSZAWSKI. ZA ŚMIECI DUŻO KASKI. Nawet o kilkaset procent (ok 500%) mogą wzrosnąć opłaty za wywóz śmieci w stolicy, gdy zabrało się za to miasto.
  • WIELKA ORKIESTRA DYMANIA czyli jak naiwni są POlacy. Wszyscy są dojeni podwójnie (przez NFZ i przez WOŚP) i wszyscy kwiczą z zachwytu.
  • FOTORADAROM STOP. Nawet Tomasz Lis jest przeciw fotopstryczkom. Triumf bezpieczeństwa nad wolnością i przy okazji mistrzostwo dojenia kierowców.
  • STADION NARODOWY - CZY SKOCZNIA? Narodowy jest jak widać uniwersalny: kryty basen, kartoflisko i skocznia. Podobno można na nim rozgrywać mecze. Niestety akustykę ma słabą - więc by zaczął zarabiać na siebie, trzeba by był go rozebrać.
  • ROK EDWARDA GIERKA. Mit nadal trwa. Ciekawe czy USA ma też takiego budowniczego.
  • MODLIN NIE LATA, BIZNES UPADA. Jak zbudować bubel za grube dolary? Wystarczy budować w Polsce.

13 komentarzy:

  1. ALE TEN MAX KOLONKO TO JEST NIEZŁY FRAJER !!!

    To właśnie amerykańskie publikatory są mistrzami kłamstwa, propagandy, manipulacji i kto wie czego jeszcze.

    Ten Max w ogóle nie rozumie tego, że sąd w U.S.A. guzik ma do gadania jak chodzi o polską gazetę działającą na terytorium Polski.

    Oczywiście amerykańscy bandyci rządowi mają taki ciekawy zwyczaj - porywają do U.S.A. pacjentów z innych krajów gwałcąc przy tym przepisy wizowe.

    A potem stawiają tych pacjentów przed amerykańskimi sądami, bo mówią, że gdy pacjent jest na terenie U.S.A., to podlega amerykańskiemu prawu.

    Ciekawe kiedy polski sąd nakaże jakiemuś Amerykańcowi wypłacić miliardowe odszkodowanie np. za użycie określenia "polskie obozy koncentracyjne"???

    Pozdrowienia dla frajerów,
    ROMAN WŁOS

    p.s. Ciekawe czy ten Max widział jak wygląda proces sądowy w Ameryce??? To jest po prostu licytacja między oskarżycielem, a obroną kto da większą łapówę sędziemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok Gierka... Nawet Tusk wyraził zadowolenie z jego inwestycji, podobnie jak cała masa innych ludzisk ze śladowymi ilościami mózgu. Szkoda tylko, że my nie spłaciliśmy całego długu. Ostatnią ratę - owszem, ale tylko dlatego, że pozwolili nam nie płacić lwiej części. Szkoda gadać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten gościu z Superstacji(bez okularków), dość, że swoim pedałkowatym głosem denerwuje(nie ważne, natura czy coś źle zadziałała), to wypowiada się na tematy polityczne, jako zwykły temat do rozmów, psi socjalista. Ludzie, polityka to nie jest temat, to jest ŻYCIE! Kiedy zaczniecie brać za siebie odpowiedzialność?!
    Co do Polskiego wymiaru (nie)sprawiedliwości, jest to sprawa na dłuższy temat, a mówiąc krótko: woła o pomstę! W Ameryce znowu sąd skazuje za upośledzenie umysłowe drugiego człowieka, np. poparzenie kawą w McDonald's, nie mówiąc już o tym, że instrukcja obsługi pralki, czy też konsoli do gier, wydawana jest w tomach, gdyż jest to instrukcja międzynarodowa, tłumaczona na języki, a żeby nie było pozwów w USA, cierpią inni, bo muszą czytać durnoty, które są napisane, żeby jakiś bałwan ich nie zaskarżył.

    PS.Panie Romanie, podważa Pan znajomość sądownictwa w USA pana Kolonko, wydając własną opinię. Mam więc pytanie, czy Pan widział rozprawę w amerykańskim sądzie?

    Wracając do USA, przyglądajcie się jak socjalizm przyczynił się do upadku tego kraju. Zamykanie granic myślicielom, otwieranie jej dla patologii; zwiększanie podatków dla ludzi sukcesu, zwiększanie zasiłków dla ludzkich śmieci; et cetera. Już ponad 20 stanów chce się odłączyć od państwa Banana, wróć, Obama. Krajem powinni rządzić najmądrzejsi, a nie jak to teraz bywa, Ci, którzy najbardziej chcą to robić. Tylko i wyłącznie specjaliści, czyli ludzie. którzy się na danej sprawie najlepiej znają, a kto zna najlepiej Twoje możliwości? Ty, dlatego każdy człowiek powinien decydować o sobie, a nie większość o wszystkich.

    Teraz trochę poprzeklinam:
    KURWA JEGO MAĆ, DLACZEGO ISTNIEJE SOCJALIZM?! DLACZEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ NAJWIĘKSZE BEZMÓZGI?! DLACZEGO, DO KURWY I NĘDZY, LUDZIE WIERZĄ W DEBILSTWA?! KURWA, PRZECIEŻ TAK NIE MOŻNA?! TAK SIĘ, KURWA, NIE GODZI! DLACZEGO TO WSZYSTKO JEST TAK ZJEBANE?! DLACZEGO KURWY, ODPOWIEDZIALNE ZA TEN PIERDOLONY BURDEL ŻYJĄ Z TEGO, ZAMIAST WISIEĆ ZA TO?!

    OdpowiedzUsuń
  4. KRÓLU ŚWIATA,

    Otóż znałem kilka osób, które miały sprawy sądowe w U.S.A. Z relacji tych osób obraz jest taki - pacjent mówi obrońcy ile kasy może Mu dać oraz ile z tego dla sędziego.

    Potem obrońca szepcze sędziemu, że pacjent daje tyle, a tyle kasy. Sędzia najczęściej mówi - mało.

    Wtedy obrońca mówi - musisz chłopie coś dorzucić - weź pożyczkę, dorzuć trochę kasy to będziesz uniewinniony.

    Oczywiście sporą działkę dostaje też oskarżyciel (prosecutor). Obawiam się, że ten frajer Kolonko w ogóle nie odróżnia spraw sądowych od spraw w sądzie, ale przed Grand Jury - Wielką Ławą Przysięgłych.

    Żeby w U.S.A. stanąć przed sądem, to naprzód ta Wielka Ława złożona z losowo wybranych patałachów (demokracja) decyduje czy są wystarczające dowody aby pacjenta postawić przed sądem.

    Ten Kolonko to plecie bzdurę za bzdurą. Chociażby to, że jakać niedoszło Miss coś tam powiedziała, a sąd skazał Ją za to na zapłacenie 5 milionow dollarów.

    Ale każdy może sobie wierzyć w takie bajkie jakie lubi.

    Pozdrowienia,

    ROMAN WŁOS

    p.s. Nie psiocz tak na socjalizm, bo on bierze się z głupoty kapitalistów. Obyś nie doczekał czasów, że będziesz zapierdalać u Mośka za miskę ryżu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ława przysięgłych jest równie wielkim złem, co zarządzanie sądami przez (p)osłów, amerykanie mają swój sądowy syf, my swój. W Ameryce jak już wspomniałem, można pozwać o wszystko i sprawę wygrać, ale kary dla mediów bywają sprawiedliwe, w Polsce sądownictwo mimo wszystko nie pozwala na odszkodowania za swoje upośledzenie, ale znowu wygląda jakby był sponsorowany przez Super Fakt Wybiórczy.

    Co do niedoszłej miss, coś takiego znalazłem:
    http://newsandinsight.thomsonreuters.com/Legal/News/2012/12_-_December/Beauty_pageant_wins_$5_mln_over_contestant_s_rigging_claim/

    Panie Romanie Włos,
    Nasze poglądy na świat bardzo się różnią, dla Pana najważniejsze są pieniądze, dla mnie pieniądze są niczym innym, jak wynagrodzeniem za prace fizyczną i umysłową. Dla mnie przede wszystkim, ważna jest WOLNOŚĆ. Będę szczęśliwy, nawet będąc nędznikiem, wiedząc tylko, że jestem w pełni wolnym człowiekiem, że nikt poza mną nie może podjąć decyzji dotyczącej mnie, mojego majątku, moich bliskich i mojego życia.
    Dla Pana, wielkim człowiekiem jest człowiek bogaty, dla mnie wielkim człowiekiem, jest człowiek, który spełnia swoje życiowe pasje, bo trzeba szanować szambiarza, który robi to z pasją, ale to robi dla samozadowolenia(oczywiście na koszt osób, które chcą to finansować).
    Do tej pory myślałem, że i Pan jest wolnościowcem, Pan po prostu jest osobą, której pasją jest gromadzenie pieniędzy i właśnie gromadzenia pieniędzy Panu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. KRÓLU ŚWIATA !!!

    Wszyscy zakłamani gadają tak samo. Jeżeli chłopie dla Ciebie pieniądze nie są wiele warte, to oddaj wszystko co masz i zostan nędzarzem. I nie psiocz na socjalizm.

    My się właśnie tutaj dokładnie różnimy. Ja szanuję szambiarzy, Ty gadasz, że szanujesz. Ja nie gromadzę pieniędzy, udało Mi się zgromadzić jedynie długi. Dzięki temu jestem prawdziwie wolnym człowiekiem.

    No i Ja nie biadolę bez sensu lecz działam - zmieniam świat dzięki czemu staje sie on lepszy.

    Tobie też tego życzę,
    ROMAN WŁOS

    p.s. Jeżeli zostaniesz nędzarzem, to nie będziesz musieć martwić się o to, że ktoś będzie decydować o Twoim majątku.


    OdpowiedzUsuń
  7. KRÓLU ŚWIATA !!!

    I jeszcze jedno - to w końcu szanujesz ludzi, których pasją jest gromadzenie pieniędzy??? Czy tylko tych szanujesz co z pasją czyszczą guliki??? Oczywiście robią to za pieniądze???

    Coś się pogubiłem w Twoim zakłamaniu, Ty sam chyba też??>>?

    ROMAN WŁOS

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, chyba uraziłem Pana Romana, chociaż nie wiem czym. Dla mnie liczą się pieniądze, ale ktoś woli nurkować i nie myśli o gromadzeniu kasy, tylko o tym, co uczynić, żeby to robić jak najczęściej. Niech się Pan nauczy czytać ze zrozumieniem, a nie będzie Pan wysnuwał jakichś tez, ani przekręcał moich wypowiedzi, dla niewiadomych celów. Niech Pan przeczyta jeszcze raz moją wypowiedź, tym razem bez emocji, a nie będę musiał tłumaczyć tego co wyżej wytłumaczyłem.
    Majątek to coś więcej niż złoto.

    Poza tym, ja nie przeczę, że Pan działa ku zmianie świata. Skoro Pan to robi, to.. Chciałem napisać, że się Cieszę, ale przecież dla Pana "lepsze" nie koniecznie znaczy to samo, co dla mnie, a nie chciałbym, żeby moi sąsiedzi posiadali samoloty, bo jakoś nie bardzo kocham hałas.
    Pan chyba płynie ze swoimi ukochanymi Stanami Zjednoczonymi, czyli kieruje się Pan ku szeroko pojętej głupocie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KRÓLU ŚWIATA,

      Uraziłeś Mnie swoją głupotą. Nie wiem, gdzie Ty wyczytałeś jakobym Ja oddawał się gromadzeniu pieniędzy??? Chociaż przyznaję, że bardzo chciałbym mieć taką pasję. Pieniądze dają człowiekowi PRAWDZIWĄ WOLNOŚĆ. Podobnie jak ich brak.

      Także bardzo uraziłeś Mnie tym, że pogardzasz szambiarzarzy. Bo tylko ktoś kto pogardza szambiarzem może wypowiedzieć takie durne zdanie, że szanuje NAWET szambiarzy.

      Wiedz, że tylko dzięki szambiarzom żyjesz jako tako godziwie na tej przeludnionej Ziemi.

      Pozdrowienia dla szambiarzy, dla gromadzących zawrotne kwoty pieniędzy oraz wszelkich innych pacjentów,
      ROMAN WŁOS

      Usuń
  9. Panie Romanie,
    przekręca Pan moje wypowiedzi i łapie za słówka. Szkoda, że musi Pan sięgać po tak tani chwyt, żeby jakoś wyjść z twarzą nie posiadając jednego rzetelnego argumentu.
    Niech Pan zrozumie, że literalne czytanie tekstów miało sens, kiedy pismo powstawało, czyli dobrych parę lat temu. Kandydując na Prezydenta Polski, wypadałoby nauczyć się czytać ze zrozumieniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. KRÓLU ŚWIATA,

    Podaj Mi te miejsca, w których Ja coś przekręciłem. Przy czym, wiedz, że nie interesuje Mnie co Ty miałeś zamiara napisać lub co miałeś na myśli. Czytanie tylko wtedy ma sens jeżeli jest LITERALNE. Inaczej, szkoda w ogóle czytać.

    Pozdrowienia,
    ROMAN WŁOS

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro dla Pana zrozumiałe są tylko teksty pisane literalnie, to zakończmy tę dyskusję, bo nie ma najmniejszego sensu. Chyba nadszedł czas najwyższy, aby przestać nazywać się Starym Bacą, a zacząć Starym "czymś co Baca się opiekuje i też zaczyna się na B". Koniec bezowocnej dyskusji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHŁOPIE,

      Daj sobie sposkój z tą wieśniacką filozofią. Albo coś jest napisane, albo nie jest. Nie istnieją teksty napisane literalnie oraz teksty nienapisane literalnie.

      Nadal nie wskazałeś Mi miejsc, gdzie Ja rzekomo przekręciłem Twój tekst.

      ROMAN WŁOS

      Usuń