niedziela, 14 października 2012

Helsińska Fundacja Idiotów !!!


Niemal od zawsze wiedziałem, że wszelkie fundacje to są szemrane interesy prowadzone przez oszustów i złodziei.  Po to one istnieją aby szubrawcy mogli trzepać kasę kosztem niewinnych, uczciwych ludzi.  Nie wspomnę już o takiej fundacji gdzie Jerzy Owsiak okrada wszystkich łącznie z chorymi dziećmi.
Niemniej, jakoś dziwnie się złożyło, że miałem inne zdanie o Helsińskiej Fundacji Praw  Człowieka.  Ale tylko do czasu gdy trzykrotnie zostałem napadnięty przez bandytów z katowickiej straży miejskiej.  Słałem skargi do prokuratury, do urzędu miasta Katowice, do prezydenta Komorowskiego, do premiera Tuska, do publikatorów, itp.
Okazało się, że oni wszyscy są także bandytami – olali Mnie kompletnie.  A według Mnie, jeżeli ktoś nic nie robi aby zwalczać bandytyzm, to znaczy, że popiera bandytyzm.  A wobec tego sam jest bandytą.
Ostatecznie  przypomniało Mi się, że jest coś takiego jak Helsińska Fundacja Praw Człowieka.  Zadzwoniłem tam, krótko przedstawiłem sprawę jakiejś niezbyt kumatej panience.  Ta panienka stwierdziła, że kompetentną osobą będzie facet z działu prawnego.  Przełączyła Mnie do jakiegoś gościa.
Kiedy opowiedziałem Mu jak zostałem napadnięty przez bandziorów z katowickiej straży miejskiej, to ten gość zapytał Mnie – … a dali Panu to na piśmie???…  Ja Mu na to, trudno aby dali Mi na piśmie to, że napadli na Mnie.  Wtedy ten gość stwierdził – …jak nie dali Panu na piśmie, to nie ma Pan się czym przejmować…  Więc HFPC nie ma tutaj pola do popisu
O tym, że prawnicy są szczególnymi debilami wiedziałem od dziecka.  Ale żeby prawnik był takim debilem jak ten gość, to nie mieściło Mi się w głowie.
Kilka miesięcy później, w którymś z publikatorów zamieszczono informację, że Helsińska Fundacja Praw Człowieka zajęła się facetem, który zesrał się w spodnie, bo bank nie pozwolił Mu skorzystać z ubikacji.  Według tychże publikatorów było to tak.
Jakiś facet przyszedł do banku i zachciało Mu się kupę.  Poprosił o wpuszczenie Go do toalety, ale bankowcy stwierdzili, że pacjenci banku nie mogą korzystać z toalety dla personelu, a innej toalety tam nie było.  Facet się zaczął z Nimi handryczyć.  Czas działał na Jego niekorzyść, aż w końcu facet zesrał się w spodnie.
Helsińska Fundacja Idiotów stwierdziła, że tutaj miało miejsce naruszenie praw człowieka.  Facet wystąpił do sądu, a Fundacja Idiotów zapowiedziała, że będzie bacznie przyglądać się całej sprawie.
Moim zdaniem, wolny człowiek, w wolnym kraju jak najbardziej ma prawo zesrać się w spodnie.  Ważne aby czynił to z dala od ludzi, tak aby tym ludziom to nie śmierdziało.  Bo smród to pogwałcenie wolności innych ludzi.  Ale idioci z HFPC mają inne zdanie.
Dlatego pamiętaj,  strzeż się wszelkich fundacji.  A kiedy padniesz ofiarą bandyty, to żądaj aby bandyta dał Ci to na piśmie. Np. złodziej Cię okradnie, to niech Ci wystawi zaświadczenie co i za ile Ci ukradł. 
Ktoś da Ci w mordę, to niech Ci napisze ile razy dał Ci w mordę oraz to czy z piąchy czy otwartą dłonią. Policja Cię przepałuje, połamie Ci żebra, to bierz od nich to na piśmie i biegiem z tym pismem do idiotów w HFPC.
Pozdrowienia dla ofiar bandytów,
 ROMAN WŁOS
(kandydat na prezydenta RP 2015,
dumny, bo od zawsze BEZPARTYJNY)
tel. +48 662 620 163

1 komentarz:

  1. Znowu Pan najeżdża na grupę ludzi, z której przedstawicielem miał pan nieprzyjemność(prawnicy). Poza tym wypadałoby opisać sytuację, bo inaczej działa Pan na emocje ludzkie i nic więcej. Nie wszystkie fundacje są złe, nie wszystko jest be, proszę Pana.

    OdpowiedzUsuń