sobota, 20 października 2012

Niezawisły Sąd !!!


Ja w Moim życiu miałem bardzo niewiele kontaktów z sądami oraz z tzw. wymiarem sprawiedliwości.  Ale na podstawie Moich skromnych doświadczeń w tym zakresie i tak mogę Cię zapewnić, że polskie (i nie tylko polskie sądy) to jest jedna wielka tragedia.
Ale nic dziwnego, że tak jest.  Bo zgodnie z tym co przewiduje ustawa, sądy służą do gnębienia obywateli i do niczego więcej. Już sam fakt, że pacjentom tłoczy się do głowy bzdurne pojęcie Niezawisły Sąd jest dowodem na to, iż jest to narzędzie do gnębienia ludzi.
Bo słowo “niezawisły” pochodzi od rosyjskiego słowa “niezawisimyj” czyli niezależny.  Bo niezależność to po rosyjsku “niezawisimost”.  Kto ma trochę oleju z głowie od razu widzi, że pojęcie Niezawisły Sąd to jest termin wymyślony przez rosyjskich zbrodniarzy.  Chyba wiesz jak wygląda niezależność u Ruskich.
Bo rosyjscy zbrodniarze używali sądów i sędziów jako narzędzi terroru aby trzymać hołotę w ryzach, a także aby mordować ludzi, którzy byli przeciwko zbrodniom.  To właśnie stąd wzięła się taka tradycja, że do zawodu sędziego od zawsze bierze się matołów, kretynów i rozmaitych półgłówków.  Ja osobiście znam faceta, który był opóźniony w rozwoju, a mimo tego został sędzią. 
Bo właśnie tacy ludzie są najwygodniejsi dla zbrodniarzy.  Taki niezawisły półgłówek zrobi wszystko to co mu każą jego mocodawcy – jak niezawisłość to niezawisłość.  Taki półgłówek nawet zamorduje pacjenta za pomocą wyroku śmierci.  I dlatego Ja jestem jak najbardziej przeciwko karze śmierci.  Tylko idiota wierzy w sprawiedliwość tzw. wymiaru sprawiedliwości.  Praktyka pokazuje, że można legalnie sprzątnąć każdego niewygodnego pacjenta. A gdy sprawa się wyda, to zawsze można go pośmiertnie uniewinnić, a nawet odznaczyć.
Ja się zastanawiam w ogóle czy w wolnym kraju jest miejsce na coś takiego jak sąd, sędziowie i inne półgłówki???  Czy jakikolwiek człowiek ma prawo sądzić innego człowieka???  Nawet Biblia mówi jasno – nie sądźcie abyście nie byli sądzeni.  Wszelkie sądy przypominają średniowieczne szopki.
Jakieś durnie przebierają się w sukienki zwane togami.  W niektórych krajach to przebierają się nawet w jakieś peruki, w których wyglądają jak kukiełki z teatru banialuki.  I takie cudaki ględzą trzy po trzy wypowiadając swoje bzdurne formułki pisane po polskiemu przez durniów zwanych prawnikami. I tacy kretyni potrafią złamać komuś życie.
Na dodatek, większość sędziów wcale nie rozumie tego co czyta, nie rozumie tego co się do nich mówi.  A wyroki zależą od wyglądu pacjenta i od tego jaką szopkę odegra inny półgłówek w todze zwany obrońcą czyli potocznie adwokatem.
Ja pamiętam, jak kiedyś miałem sprawę w sądzie, bo sprzeciwiłem się durniom-policjantom i nie przyjąłem mandatu, jako, że nie popełniłem wykroczenia polegającego na przejechaniu skrzyżowania na czerwonym świetle.  (Prawo O Ruchu Drogowym nie zakazuje przejazdu przez skrzyżowanie na czerwonym świetle – zabroniony jest jedynie sam WJAZD na skrzyżowanie).
Oczywiście durnie-policjanci o tym nie wiedzieli, więc sprawa znalazła się w sądzie.  Ja osobiście nie toleruję głupoli, więc olałem wizytę w sądzie.  Zamiast wizyty wysłałem pisemne wyjaśnienie z dokładnym opisem zdarzenia.  Półgłówki w sądzie postanowiły, że Moja obecność jest niezbędna, a więc stawiennictwo (co za kretyńskie słowo) OBOWIĄZKOWE.
Nie miałem wyjścia więc poszedłem do sądu na spotkanie z kretynami.  Ale Moje pierwsze słowa dotyczyły wyjaśnienia Mi dlaczego beze Mnie sąd nie mógł rozstrzygnąć sporu mając rzetelne wyjaśnienia pisemne???  Na to przewodniczący sądu czyli główny półgłówek powiedział – chcieliśmy Pana zobaczyć.
Ja im na to – acha, a więc kwestia winny czy niewinny zależy od tego jak pacjent wygląda, a nie od tego jak mają się sprawy.  I te półgłówki skazały Mnie na karę 20 pln, to znaczy kwotę ponad dwa razy mniejszą niż gliniarze chcieli mandatu.  Ja oczywiście odwołałem się do wyższej instacji.  I tam, o dziwo trafił się jakiś młody chłopak będący sędzią i stwierdził, że gliniarze nie mieli racji.  Założę się, że już go wywalili z sądu.  Jak niezawisimost to niezawisimost.
Teraz, mam nadzieję, że inaczej spojrzysz na tę bandę półgłówków, matołów, tępaków, a często zwykłych zbrodniarzy zwanych sędziami.  Pamiętaj – jedno z narzędzi bandyckiego terroru to NIEZAWISŁY SĄD.  Oczywiście utrzymywany z pieniędzy zrabowanych Tobie i Mnie pod nazwą podatki.
Pozdrowienia dla tych co nie łożą na utrzymanie wymiaru NIEsprawiedliwości,
ROMAN WŁOS
(kandydat na prezydenta RP 2015,
dumny, bo od zawsze BEZPARTYJNY)
tel. +48 662 620 163

8 komentarzy:

  1. Panie Romanie, udaje Pan często mądrego człowieka, a tutaj Pan ocenia wszystkich policjantów i sędziów jako wszech kretynów i idiotów na podstawie jednego doświadczenia, które dla Pana było nieprzyjemne. Po części ma pan rację, że sąd nie jest niezawisły, ale dlatego mamy dwuinstancyjność owego sądu. Według mnie wszystkie rozprawy powinny być nagrywane, a sędzia powinien mieć przysłowiowy "nóż na gardle", a sądzenie nie winno być dla niego pracą, a powołaniem. Każdy winien brać odpowiedzialność za swoje czyny. Wolność w kraju powinna opierać się na praworządności, nie na decyzji sądu, tzn. sędzia w jak największym stopniu powinien działać w oparciu na panujących nam kodeksach, a jak najmniej na własnych opiniach, ale póki co prawo stanowi inaczej, a w moim ukochanym kraju, samo prawo jest sporządzane wbrew prawu.
    PS. Dlaczego Pan, osądza innych, będąc przeciwko ocenianiu innych? Poza tym, był Pan kiedyś w Rosji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sprawa jest, że na razie Roman wam na te pytania nie odpowie. Musicie uzbroić się w cierpliwość.

      Usuń
    2. SZANOWNY ANONIMIE,

      Ależ Ja wcale nie potrafię udawać mądrego człowieka. Nie mówiąc już o tym, że tutaj nie ma żadnego udawania - tu jest Polityka Na Serio.

      Także, nikogo tutaj nie oceniam. Wyraziłem tylko Moja opinię. Wiedz, że nauki ścisłe zawdzięczają swój sukces właśnie temu, że badacze byli w stanie poznać ogólne prawa na podstawie pojedynczych przypadków.

      Genialny fizyk z Narodu Wybranego - Izaak Newton - tylko RAZ dostał jabłkiem w głowę i na podstawie tego JEDNEGO przypadku opracował teorię grawitacji.

      Również w matematyce istnieje metoda zwana indukcją zupełną gdzie na podstawie skończonej liczby przypadku ustala się właściwości NIESKOŃCZONEJ liczby przypadków.

      A na koniec, powiem Ci, że po Twoim słownictwie widać, że jesteś pod wpływem tych kretynów zwanych prawnikami.

      Otóż wiedz, że słowa - winien oraz powinien to są dwa różne słowa. Podobnie zresztą jak słowa - starczy i wystarczy.

      Jeżeli ktoś coś powinien, to nie jest winien, bo może być niewinny.

      Pozdrowienia,
      ROMAN WŁOS



      Usuń
    3. Tylko szkoda, że podaje Pan przykłady całkowicie niepasujące do mojej tezy. Ludzie to nie prawa fizyki, prawa fizyki są jedne, a każdy człowiek jest inny. Co do mojego "uadwokacenia" to ciężko będzie mi się z Panem zgodzić, a z takiej to racji, że mam dopiero 20 lat, a w sądzie byłem tylko 2 razy, jako świadek w błahej sprawie i na tym się kończy moje doświadczenie w tej sferze. Czepia się Pan mojej pisowni, ale to moje "winno i powinno" ma większy sens(jest zgodne z językiem polskim) niż pańskie przykłady naukowe, które się mijają z logiką.

      Śmiem też twierdzić, że jest Pan populistą, głoszącym poglądy dobrze widziane wśród zainteresowanych polityką, jednakże porównując je z Pańskim programem wyborczym na Prezydenta RP przygotowanym do poprzednich wyborów, są dosyć niezgodne.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. ANONIMOWY,

      Piszesz tak jakby złem było bycie populistą. Czyli piszesz jak typowy komuch.

      Ponadto śmiem twierdzić, że w ogóle nie rozumiesz świata, nie rozumiesz Moich tekstów, a nawet nie rozumiesz co sam piszesz.

      Według Ciebie, każdy człowiek jest inny. Ja twierdzę, że nic podobnego - wszyscy ludzie są jednakowi - każdy lubi Popić, Popalić i Poruchać. A wyjątki tylko potwierdzają regułę.

      Ponadto, wiedz, że matematycy potrafią podzielić zbiory na tzw. klasy abstrakcji. Każda liczba jest taką klasą abstrakcji. Zbiór ludzi też mozna podzielić na klasy abstrakcji.

      Na koniec przypomniało Mi się takie powiedzenie - samiczki gubi przekonanie, że każdy samiec jest taki sam; samców gubi przekonanie, że każda samiczka jest inna.

      Pozdrowienia,
      ROMAN WŁOS
      (populista)


      Usuń
    5. Na szczęście jest Pan tylko politykiem hoobbystycznie, więc to, że wypowiada Pan głupoty nie jest, na szczęście, szkodliwe.

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ty to jednak głupi jesteś... Cały artykuł jest taką dziecinadą że nawet nie chce mi się go komentować, napisze tylko tyle: mój dziadek całe życie był sędzią i z tego co zdążyłem zaobserwować nie jest i nie był idiotą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roman bardzo uogólnia - pisze, że wszyscy sędziowie to idioci - ale to nie jest prawda. Jeżeli poczułeś się urażony tym tekstem - napisz do Romka.

      Usuń