wtorek, 16 października 2012

Jak Rozumuje Hołota !!!


Dzisiaj opowiem Ci pewną rzecz, która wydarzyła się wiele lat temu.  Pewnej gorącej, sierpniowej nocy siedziałem sobie na ławce przy postoju taksówek i gaworzyłem z taksówkarzami.  Księżyc był wtedy w pełni, na postoju taksówek zero ruchu.  Taryfiarze siedzieli i narzekali jak to jest źle za rządów prawicy.
Dla tych kapitalistycznych półgłówków każdy komuch to prawica.  Bo taksiarze, jako prywatni przedsiębiorcy, tęsknią za komuną.  Bo – “wtedy to byli czasy”.   Mogli wtedy ciulać pacjentów ile się da.  Kradli benzynę z państwowych taksówek, którą sprzedawali prywaciarzom.  Wtedy to było – żyć nie umierać.
W końcu pojawił się jakiś pacjent, który chciał gdzieś jechać taksówką, ale był pewien problem.  Tenże pacjent był goły finansowo, dlatego niezbyt był wesoły.  Zaproponował, że zamiast kasy da w rozliczeniu kasety magnetofonowe z jakąś badziewiatą piracką muzyką.
Żaden taksiarz na to nie przystał aby tego pacjenta gdzieś zawieźć w zamian za kasety.  Ja wziąłem tego pacjenta na spytki i zapytałem jak to jest, że on ma towar, ale nie ma kasy???  W końcu Żydzi jasno mówią – Człowiek Bez Pieniędzy To Jest Żywy Trup.
Tenże trup odpowiedział Mi, że on pracuje w takiej firmie, która daje Mu do dyspozycji kasety, a On te kasety sprzedaje.  Ja Mu na to – a dużo takich kaset jesteś w stanie sprzedać???  On Mi na to – tydzień temu byłem najlepszy z całej grupy, sprzedałem dwadzieścia kaset. A wtedy członkowie grupy chwycili Mnie w ręce, odwrócili do góry nogami, po czym Mnie podnieśli i odcisnęli na suficie ślady Moich butów.
Ja sobie wtedy pomyślałem – o, Boże, ale Ty jesteś frajer.
Ja Mu na to – a gdzie masz kasę???  On Mi na to, że większość kasy zabiera szef. Okazało się, że ten pacjent dostaje tylko niewielki procent.  Ja Mu na to – to Ty jesteś wielki frajer, że dasz tak się ruchać szefowi.  Według Mnie, to szef powinien dostawać niewielki procent, a Ty większość.
Ten pacjent  zasunął Mi wtedy taki tekst, że omal nie posikałem się ze śmiechu. ….. A wie Pan jaką bryką jeździ Mój szef???  Ja Mu na to – no i co z tego???  Ty harujesz na szefa, szef jeździ bryką, a Ty frajerze nie masz nawet kasy na taksówkę.
I właśnie tak rozumuje hołota, która ma mentalność niewolnika.  Niewolnik jest po to aby harować na szefa, który sobie jeździ fajną bryką.  A frajer-niewolnik może co najwyżej dostać kopa w dupę i do roboty.
Przy czym wiedz, że słowo “rozumuje” wcale nie oznacza, że hołota ma rozum.  Po prostu hołota ma jakieś wnioski chociaż nie ma rozumu.
Właśnie tak Donald Tusk  oraz Jego Patologia Obywatelska wytresowali frajerów-niewolników.  Ale Ty nie musisz być frajerem-niewolnikiem.
Już dziś wpisz się na listę poparcia jedynego, godnego, bo od zawsze BEZPARTYJNEGO kandydata na prezydenta RP 2015.  Szczegóły w internecie – www.romanwlos.cba.pl
Oczywiście możesz olać listę i dalej być frajerem-niewolnikiem.
ROMAN WŁOS
(kandydat na prezydenta RP 2015,
dumny, bo od zawsze BEZPARTYJNY)
tel. +48 662 620 163

1 komentarz:

  1. dobre, dobre, dobre
    tylko szkoda ze w telewizji i spoleczenstwie nikt tego nie rozumie

    OdpowiedzUsuń